Mikro Yazılım

Mikro Kurumsal-Ticari İş ERP Yazılımı 

        Mikro Kurumsal-Ticari İş  Yazılımı Şirketlerin, işlerini en üst düzeyde yönetecek ve verimli büyümelerini sağlayacak nitelikte yazılımlar geliştirir. Geliştirilen kapsamlı ve fonksiyonel bu yazılımlar, şirket varlıklarının en iyi şekilde yönetilmesine yardımcı olmayı hedefler. Mikro Yazılım’da üretilen yazılımlar bugüne kadar; otomotivden dağıtıma, inşaattan üretim ve perakendeye kadar her sektördeki iş yapış biçimlerini önemli ölçüde değiştirmiştir.Yaklaşık 30 yılda elde ettiği tecrübe sayesinde bugün Mikro Yazılım, geniş bayi ağını da kapsayan toplam 300’den fazla iş ortağına sahip büyük bir ekosistemdir. Türkiye’nin her noktasında, müşterilerine kesintisiz destek veren Mikro Yazılım, ürün ve hizmetlerini Türkiye’de ve Türkiye sınırlarının ötesinde toplam 100 bine yakın işletmeyle buluşturmayı başarmıştır. Üstelik Mikro Yazılım’ın bilgi birikimi, mühendislik çözümleri ve dinamik yapısı, müşteri odaklı yaklaşımı ile birleşerek, müşteri memnuniyetini %96 gibi önemli bir orana ulaştırmıştır.

        Mikro Yazılım işletme boyutlarına göre bir çok çözümler sunmaktadır.

KÜÇÜK İŞLETMELER

        Küçük İşletmelerin ihtiyaçlarına yönelik hazırlanmış Mikro çözümleri ile hemen tanışın. Mikro’nun küçük işletmelere özel hazırladığı “Hesapçı” ürünü sayesinde, pek çok ticari işlevi hızlı, kolay ve pratik bir şekilde yönetebilirsiniz. Siz de küçük işletme sahibiyseniz hemen “Hesapçı”ya geçin, işleriniz hız kazansın, zamandan tasarruf edin.


Hesapçı :

KOBİ’ler için; Genel Muhasebe Yönetimi, Finans Yönetimi, Stok Yönetimi, Hizmet Yönetimi (Servis Yönetimi), Satın alma Yönetimi ve Satış Yönetimi çözümleri sunan çok işlevli bir ticari yazılım olarak iş süreçlerinizi çok daha hızlı ve kolay bir şekilde yönetmenize yardımcı oluyor. HESAPÇI sayesinde firmanızın muhasebe, perakende ve diğer tüm ticari işlerinizin takibini zahmetsizce gerçekleştirebilirsiniz.

Mikro Yazılım tecrübesiyle sunulan HESAPÇI, kolay kurulumu basit ara yüzü ile herhangi bir BT operasyonu gerektirmeden yıllarca sorunsuz bir şekilde kullanılabilir.

Yıllardır, iş dünyasına ilk adımını atan firmaların en büyük destekçisi olan HESAPÇI artık sizin de yanınızda…

Mikrofortuna | Bulut Bilişim Çözümü :

Mikrofortuna, Mikro Yazılım mühendisleri tarafından geliştirilmiş online çalışan web tabanlı bir yazılımdır. Server, bilgisayar, disk, elektrik, bakım, BT elemanları gibi tüm giderlerinizi sıfıra indirir. Sadece arkanıza yaslanıp istediğiniz yerden istediğiniz anda istediğiniz işlemi yapmanın rahatlığını yaşayabilirsiniz.

KOBİLER

        Mikro küçük ve orta ölçekli işletmeler için en uygun çözümleri üretmeye devam ediyor. Mikro’nun siz KOBİ’lere özel hazırladığı paketler, iş süreçlerinize ivme kazandıracak. Farklı sektörlerin farklı ihtiyaçları göz önünde bulundurularak hazırlanmış paketler ile işinizi kolaylaştırmaya hazır mısınız? Esnek, işlevsel ve çok yönlü KOBİ çözümleri ile hemen tanışın.

Eko Ticari : 

        Stok Yönetimi, Hizmet Yönetimi (Servis Yönetimi), Masraf Yönetimi, Satın alma Yönetimi, Satış Yönetimi ve Finans Yönetimi gibi tüm iş süreçlerinizi EKO TİCARİ’ye güvenle emanet edebilirsiniz. Gelişmiş bir ticari otomasyon paketi olmasının yanı sıra fiyat avantajı ile gelişmekte olan KOBİ’ler için ideal çözümü sunan EKO TİCARİ ile işlerinizin yönetiminin her zaman kusursuz işlediğinden emin olabilirsiniz.

Eko Muhasebe :

        Genel muhasebe süreçlerinin tümünü bilgisayarlı ve online olarak detaylı takip edebileceğiniz güvenilir bir program olan EKO MUHASEBE ile her ölçekteki KOBİ’nin tüm genel muhasebe süreçlerini eksiksiz ve detaylı bir şekilde ele alıyor ve kullanım kolaylığı ile muhasebe birimlerinin yüklerini azaltıyor.

Standart Seri : 

        Sektör fark etmeksizin tüm şirketler artık, günün ihtiyaçlarına tam uyum sağlayan ve aynı zamanda yarının ihtiyaçlarına göre geliştirmeye açık çözümler arıyor. 1988 yılından beri her zaman müşterilerinin nabzını tutmayı başaran ve kurumsal çözümlerini bu bilgi ve tecrübeyle şekillendiren Mikro, STANDART SERİ ile modüler ve genişletilebilir bir yapı ve maliyet avantajı sağlıyor.

Kolay Erişim ve Yetkilendirme: STANDART SERİ, esnek yapısıyla her tip kullanıcı için hızlı bir alışma dönemi vadediyor. Daha önce herhangi bir ticari otomasyon yazılımı kullanmamış bir kullanıcı bile, Mikro tecrübesiyle geliştirilmiş arayüzler sayesinde kısa sürede sistemi verimli bir şekilde kullanmaya başlayabiliyor.

Yetkilendirme, STANDART SERİ’nin en önemli özelliklerinden biri… Kapsamlı yetki tanımlamaları ile kullanıcıların program üzerinde görüntüleyebileceği ve düzenleyebileceği tüm alanlar önceden belirlenebiliyor. Böylece her kullanıcı, sadece kendisine tanınmış yetki çerçevesinde evrak okuyabiliyor, değiştirebiliyor ve yeni kayıt ekleyebiliyor veya silebiliyor.

Tüm Ofis Ürünleri ile Kolay Entegrasyon: Micosoft Outlook, STANDART SERİ ile program içerisinden erişilebilir ve görüntülenebilir. Böylece e-postalardan ve Outlook kişilerinden programa veri aktarımı gerçekleştirmek, gün içinde her iki programa aynı ekrandan erişmek mümkün hale gelir. 

STANDART SERİ’nin Başlıca Özellikleri:

Çok boyutlu raporlama yapabilen veri küpleri

Hızlı arama menüsü

Makro tanımlama ve makrolar doğrultusunda iş akışı

Tek veri tabanı içerisinde firma ve şube bazında çoklu veri girişi olanağı

Program içinden kullanıcılar arası anlık mesajlaşma

Otomatik döviz kuru güncelleme (internete bağlıyken)

Hatırlatma ve bildirimler

MsSQL açık veri tabanı

 

Enerji :
        Günümüzün çetin rekabet koşullarında kaliteli ürün, en uygun fiyatla ve en hızlı şekilde pazara ulaşmak zorunda. Uluslararası pazarda rekabet eden şirketler açısından koşullar çok daha zorlu… Uluslararası kalite standartları, anlaşmalarla gelen yükümlülükler, gümrük ve lojistik süreçleri özellikle KOBİ’ler için çok daha etkin bir planlama gereksinimini ortaya çıkarıyor.
 
Enerji’nin Modülleri 
 
Stok Yönetimi
Üretim Yönetimi
Hizmet ve Masraf Yönetimi
Satın Alma Yönetimi
Satış Yönetimi
Finans Yönetimi
Karar Destek Sistemi
Personel Yönetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Muhasebe
 

Hangi Özellikleri Sunuyor?

+ Ortak bilgi havuzu

Firmaları ayrı ayrı veritabanı olarak veya tek bir veritabanına bağlı firmalar olarak yapılandırabilirsiniz.

+ Ön tanımlı uluslararası ölçü birimleri

Farklı uluslararası ölçü birimlerinin tanımlı olduğu ENERJİ sayesinde; stoklar, istenen birim ile takip edilebilir.

+ Sınırsız sayıda fiyat tanımı

ENERJİ ile fiyat listeleri oluşturulabilir ve fiyat listelerine bağlı sınırsız sayıda fiyat tanımlayabilirsiniz. Kampanya dönemleri için formüllü fiyat ve ödeme planı tanımlamalarını da aynı ekrandan yapabilirsiniz.

+ Takvim ve otomatik randevu yönetimi

ENERJİ’nin takvim ekranı sayesinde geçmiş ve gelecek randevularınızı takip edebilir, bu randevularla ilgili bildirimleri tanımlayabilirsiniz.

+ Ekran güncelleme sıklığı ayarlanabilir

ENERJİ ile föy, yönetim, operasyon vb. ekranlarda, bilgiler istenen aralıklarla yenilenir. Böylece diğer kullanıcıların yapmış olduğu değişiklikler herhangi bir işleme gerek kalmadan ekrana yansır.

+ Kolay proje takibi

Proje takibi yapmak isteyen işletmeler için ENERJİ büyük kolaylık sağlar. Tanımlanan proje kartları ile teklif aşamasından üretime, üretimden muhasebeye kadar geçen tüm süreçleri ve işlemleri detaylı olarak takip edebilirsiniz.

Retail Ofis | KOBİ’ye Özel Perakende Programı :

        KOBİ’ler için özel olarak geliştirilen RETAIL OFİS çözümü içerisinde bulunan; Stok Yönetimi, Hizmet Yönetimi (Servis Yönetimi) ve Masraf Yönetimi, Satın alma Yönetimi, Satış Yönetimi, Finans Yönetimi, Mağaza/Market Yönetimi, Promosyon Yönetimi ve Akaryakıt İstasyonu Yönetimi modülleri, perakende sektöründe faaliyet gösteren her KOBİ’nin ihtiyaçlarını eksiksiz olarak karşılıyor.

RETAIL OFİS Neler Sunuyor?

Stok Yönetimi
Hizmet ve Masraf Yönetimi
Satın Alma Yönetimi
Satış Yönetimi
Finans Yönetimi
Karar Destek Sistemi
Mağaza/Market Yönetimi
Promosyon Yönetimi
Akaryakıt İstasyonu Yönetimi

MikBüro :

        Tüm muhasebe işlemlerinin güvenle takip edilebildiği MİKBÜRO, tamamen Windows işletim sistemi kullanan işletmeler için tasarlandı. MİKBÜRO, kolay kullanım özelliği ve işlevselliği ile; genel muhasebeden personele, işletme defterinden amortisman takibine kadar geniş bir yelpazede çözüm sunuyor.

MİKBÜRO, muhasebe, personel, işletme esasına göre;

Muhasebe Yönetimi
Amortismana Tabi İktisadi Kıymet (ATİK)
Stok Yönetimi
Finans Yönetimi
Konsolide İşlemler
Bildirge, beyanname, yazışma ve genel amaçlı programlar

süreçlerini içeren tam kapsamlı bir otomasyon setidir. MİKBÜRO ile Word, Excel gibi Microsoft Office araçlarını kolayca kullanabilirsiniz. Program, serbest muhasebecilerin, mali müşavirlerin ve yeminli mali müşavirlerin ihtiyaç duydukları; optik okuyucuya özel beyanname dökümlerini, yeminli mali müşavir çalışma kağıtlarını, dilekçe ve rapor örneklerini kullanıma hazır olarak sunuyor. Programda yer alan bildirge ve beyannameler bölümünde ise kullanıcı tarafından oluşturulan verilerden bağımsız olarak bildirge ve beyannameler hazırlanıp döküm alınabiliyor.

KURUMLAR İÇİN

        Mikro’nun son derece yetenekli planlama araçları ile tanışın, iş süreçlerinizi kontrol altına alarak kârlılığınızı artırın. Üretim, satın alma, satış, pazarlama ve daha pek çok süreçte Mikro çözümleri  farklı seçenekleriyle yanınızda.

Mikro ERP

        Hem KOBİ’lerde, hem de kurumlarda kurumsal kaynak planlaması (ERP) süreçlerini maksimum verimle gerçekleştirmek için Mikro Yazılım mühendisleri tarafından geliştirilen Mikro ERP, şimdi de sizin işinizi geliştirmenize yardımcı olmak istiyor.

Mikro ERP Özellikleri :

Üretim Kaynak Planlaması 

 Üretim Yönetim Sistemi 

 Karar Destek Sistemi

 E-Fatura

 E-Defter

 Genel Muhasebe

 Sabit Kıymet Yönetimi

 Personel Yönetimi

 İnsan Kaynakları Yönetimi

 İthalat Yönetimi

 İhracat Yönetimi

 Tamir Servis Merkezi Yönetimi

 Kiralanabilir Varlık Yönetimi

 Bakım Yönetimi

 İlişkiler Yönetimi (CRM-VRM)

 UFRS Yönetimi

 Enflasyon Muhasebesi Yönetimi

 Konsolide Muhasebe Yönetimi

 Online Bağlantı

 Çoklu Dil Paketi

 

MY E-RP :

        Mikro tarafından KOBİ`lerden holdinglere kadar her ölçekteki kurum için üstün kaynak planlama (ERP) araçlarını bir araya getiren MY E-RP, iş süreçlerinizi her zamankinden çok daha iyi yönetebilmelerinize yardımcı oluyor.

My e-RP 5 Ana Bileşenden Oluşur :

Satış ve Pazarlama Yönetimi

 Üretim Yönetimi

 Satın alma Yönetimi

 Finans ve Muhasebe Yönetimi

 İş Zekâsı ve Raporlama

 

Retail 9000 | Perakende Yönetimi Programı :

        Perakende otomasyonu kapsamında Point of Sale (POS), Yeni Nesil ÖKC ve Muhasebe Yönetimi süreçlerini ele alan RETAIL 9000; Stok Yönetimi, Hizmet Yönetimi (Servis Yönetimi), Masraf Yönetimi, Satın alma Yönetimi, Satış Yönetimi, Finans Yönetimi, Promosyon Yönetimi süreçlerini tek elden yönetmek için en iyi çözümü sunuyor.

 

 

 

Ayrıca Mikro Yazılım Akaryakıt istasyonu yazılımı, benzin istasyonu yazılımı, market otomasyonu,  market otomasyon sistemi gibi sektörlerde de kullanılmaktadır. Daha fazla bilgi için  Bolu satış noktamıza uğrayabilir veya iletişime geçebilirsiniz.

Bolu ERP Yazılım

Bolu akaryakıt istasyonu yazılımı

Bolu benzin istasyonu yazılımı

Bolu market otomasyonu

Bolu market otomasyon sistemi

akaryakıt istasyon yazılımı

benzin istasyon yazılımı

market otomasyon sistemi